Ledig tid. Ledig dag. Jag har ett jävligt ...

img_2113 (MMS)

Ledig tid. Ledig dag. Jag har ett jävligt späckat schema. Just nu sitter jag och lär mig hur man ritar gårdens katt. Jag hatar katter. Men det ingick i dagens schema. Tvångsritar kan man säga. Sen då? Kanske köper en dator, om säljarna är bra. Oftast är dom inte det. Inte i Sundbyberg. Sen då? Kanske handlar. Sen då? Kanske bakar en paj, är fattig och måste ju tyvärr äta. Middag. Paj är billigt. Sen kanske jag kör en självdiagnos på mitt öga som numera endast tilltalas som "Mr. Alien". Jag har alltså en bulle i ögat. Ser helt sjuk ut. DET ser helt sjukt ut. Efter det kommer jag väl äta paj, kanske ta en drink och njuta av min träningsvärk. Tränade idag. Men det vet ni redan. Aja, ni ser ju. Jag hat fullt upp! Ett späckat schema, ett aktivt liv. Jävligt värt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback