Hej fredag, dra åt fanders

Tacka vet jag mina vackra underbara vänner. Ni är helt fantastiskt jävla underbart bra. Saknar just tre små jävlar för mycket bara.. Det gör ont att ni inte är här. I stan, i Stockholm, med mig. Fan. Solen sken idag och jag skulle vilja påstå att jag börjar bli uppenbart sinnesrubbad. Men hey, det är fredag och alla sorgliga själar ska fylla sig med alkohol tills som gråter/ dansar/ vågar/ strippar/ ramlar/ spyr/ däckar och så vidare.  DET tänkte inte jag satsa på, däremot ska jag dricka. Vin. Med Olle som jag inte har sett på ett år. Vi ska gå på en märklig skum utställning om vodoo och kanske svänga en och annan arm innan det är dags att ta sig i kragen, rulla hem och jobba imorgon. Fett. Hej då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback