Jag KAN välja färg

Tänk om varje dag kunde vara så grym som idag. En sån dag när du är i din lilla bubbla, fylld av musik, goda tankar och fina händelser. Jag tror det kallas kärlek. Och nej ni, inte "sån" kärlek. Bara kärlek liksom. Folk du möter är vänliga, ler, uppskattar en, avger värme och andas lycka. Kärlek. Som ett vakuum av det. Det kanske handlar om min inställning, att jag faktiskt har en del att bestämma, att jag väljer vilken färg världen ska ha. Ja jo, jag köper det. Jag är glad för den lilla dagen idag, på jobbet, med märkliga typer som tycker att jag är märklig. Vi är nog lika knäppa allihopa. Jag tror man måste vara en gnutta sinnesrubbad för att klara av det här; Livet. Jag är sockerhög om ni undrar; råkade köpa cupcakes, äta cupcake och sedan köpa godis. Jag gillar idén att köpa godis. Att plocka. Att titta ner i påsen och digga innehållet. Men fan vad trist det är att käka. Hur gör ni? Hajjar inte. Avslutningsvis, god afton på er, nu ska jag filmknarka. Ny grej.
Jag absolut avgudar den här låten, och kanske videon i all dess enkelhet.

Kommentarer
Postat av: Terron

Åh den är grym. Och videon. Man vill bara vara där. Göra allt som dom gör. Även fast den är lite sorglig så är den så fin. Åh ge mig sommar på grönan.

2011-02-13 @ 12:36:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback