Musikknarkar. Det har blivit ett eget ord ...

Musikknarkar. Det har blivit ett eget ord i min iphone. Nice. Dansade med alldeles för unga människor, hade jävligt kul, fick umgås med min bästa vän, ha höga dyra klackar och höra allsång på the Doors. Vackert. Och nu kan jag inte sova. "Det är så lugnt i dig när allting stormar utanför. Jag skulle gott ha kunnat somna. Men som vanligt ingen rast ingen ro. Men som vanligt. I drömmen gick jag med ryggen rak. Hade en anledning en riktning. Nyp inte armen, ta mig inte härifrån för jag förstår jag förstår jag förstår jag förstår. Springa fortare. Ångra att jag sprang. Inte hinna ångra. Bryta ihop. Kravla upp och sen. Spring igen." Godnatt mitt herrskap och all ära till er som kan sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback