Observationer

Observationer under kvällen:
Hipp Hipp ÄR kul. Godis mår man illa av, jordgubbar och glass kan vara det bästa konceptet någonsin. Jag ogillar när det blåser ute. Migrän är riktigt jobbigt faktiskt. Citronpeppar kan man aldrig få för mycket av. Jag har druckit ur samma vattenflaska som den 12- åriga Lina har. Det är antingen för varmt eller för kallt. Jag avskyr sladdar, föraktet är stort. Att jobba på 7Eleven verkar oinspirerat och rätt trist. Tjejer pratar bara om killar, och killar pratar aldrig om tjejer, i samma utsträckning. Jag har lärt mig hur man matar en vargflock. Man ska inte tjaffsa med mor när hon är hungrig. Jurister kan vara bra att ha. Jag gillar att läsa långa mejl. Min säng ÄR sned. Jag borde bädda om. Jag älskar salt. Salt är farligt. Blöta duschdraperier kan man bli skraj av. Allt på TV suger vannsinnigt mycket. "Suger" är ett ord jag använder ofta. Mina vänner är sämst på övertalning. Jag har sett allt på alla Play- kanaler. Öppnar man handtaget på fönstret utan att verkligen öppna får man perfekt kyla. Det är alltid svinkallt i rummet på morgonen. Jag hatar sladdar x2. Musiken idag har varit på låg nivå. Jag gillar mitt jobb. Tristessen är outhärdlig och nästan värre än smärtan i huvudet. Godnatt små apor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback