Tänkte skriva en prettorubrik. Ångrade mig.

Helt förlorad. I huvudet. Benen. Ramlade ut från gymmet. Som en zombie. En pigg jävel utan logik. Har sedan dess, det vill säga.. Klockan 19 legat däckad i sängen och scoutat musik, letat film, kollat jävligt fina saker att göra i sommar och snackat tveklöst mycket skit. Skulle vilja gå ut på fredag. Slå klackarna i taket, dansa till Rebecca & Fiona på Marre och bara känna mig som jag igen. Nog för att det går utan klackar, electro, dans, alkohol och helgkänsla. Men! Det är ju så förbannat tråkigt va? Ensamheten är en jävla förbannelse. Och samtidigt något som jag värdesätter högre än fan, allt. Komplext. Fantastiskt. Nu ska jag ta mitt överfyllda energigalna huvud och lägga på kudden. Och hoppas på en lång natt utan märkliga drömmar och spanska frisörer som friar till en. Tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback