Bonjour!

Vad ska vi säga då? Det är SVINKALLT! Men vackert! Allt allt allt. Men kallt. Vinet är billigt, jag är glad och tydligen rätt poppis här.. Häftigt värre. Jag har lärt mig halva franska tunnelbanasystemet, på en dag. Rätt värt. Nu ska vi dinera, med vin, massa vin och sedan bli erbjudna lite härlig fransk musik! Fortfarande arg, men. Vad kan jag göra? Antar att det är gå vidare som gäller, men tänker inte riktigt bara släppa det, det känns kanske inte riktigt som min grej. Och att behandla mig som en röv, seriöst. Motbjudande. Faktiskt. Människor slutar aldrig att förvåna mig. Rövhål och vidrigt folk. Men! Nog om det. Jag drar nu, har egentligen ingen lust att skriva men ni är ju mina små stalkers.. Så här fick ni. Puss på er fina och olycka till er andra! Bijoux! (?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback