Det har ju snöat! Åhh! Kör gärna på ett la...

Det har ju snöat! Åhh! Kör gärna på ett lager till så jag kan få köra skidor igen. Det här händer varje år; skidor på landet- snö. Skidor hem- ingen snö. Varför detta mönster? Apropå mönster, jag sydde igår. Jag fick idéer och sydde upp och om. Det kändes så vansinnigt jävla bra! Mitt huvud och min kreativa sida har liksom gått på sparlåga. Utan särskilt stort intresse, mest bara per automatik. Så härom natten, en sån där sömnlös jävel, fick jag idéer och insåg det roliga med kläder och mode igen. Tramsigt för er men en enorm lättnad för mig som trodde min kreativitet var död. Trodde att fantasin försvann med åldern, jag var livrädd. Men. Men men men, den kom tillbaka. Jag tror det är våren och Paris och att allt ser ljust ut. Jag kan börja bygga något för mig. Till mig så att jag växer som själ. Den dag jag börjar skissa igen, då är jag fan riktigt tillfreds och lycklig. Det yttersta beviset.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback