Fack. Fuck. Jag kan inte sova. Alls. Satan...

Fack. Fuck. Jag kan inte sova. Alls. Satan. Är äckligt pigg. Vill springa. Pirrar i kroppen. Tänker på mode. Flytt. Er. Fan. Vad händer? Hungrig är jag också. Evig kärlek till den som kommer upp med nattmat till mig. Superevig kärlek till den som faktiskt är vaken, sömnlös och vill nattgå. Åh vad jag saknar att nattgå. Har kommit underfund med ofantligt många saker under dom nattliga turerna. Kommit till insikt och blivit vis. För gammalt huvud i för ung kropp. Vem sa det? Någon sa det till mig, att jag var för klok för mitt eget bästa. Att jag tänker för mycket, bryr mig för lite och älskar i smyg. Kan bli en sjysst början på en låt det där. Osammanhängande nattsvammel. Mer sammanhängande än vanligtvis dock! Ville egentligen ha punkt där men orkar inte sudda. Telefonen är sned och min vänstra hand är i kläm mellan kudden och madrassen. Kanske lägger mig på golvet. Allt brukar klarna då. Ogillar det faktum att du måste sova, är inte bra med måsten och tvång om inte jag har satt upp dom. Du måste sova. Du ska jobba imorn.. Du måste vara vaken du kan dö imorn? Låter mer rimligt i mina öron. Var tvungen att sudda nu ändå, fan. Det tog musten ur tummen. Kramp. Operation vägra sömn. Härmed inledd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback