Haha. Vet ni att jag kommer att flytta in ...

Haha. Vet ni att jag kommer att flytta in i den finaste lägenheten någonsin? Jag kom på idag att jag är vansinnigt tacksam. Mina föräldrar är nog de två vackraste själarna på jorden. Vilken makalös känsla dom har. Och vilket makalöst äktenskap. Har jag turen att få det hälften så bra med en människa är jag lyckligt lottad. Vilken kärlek. Och barnslighet. Jag hoppas att allt smittar av sig och att jag i framtiden har det det så löjligt barnsligt bra med min man. Otroligt att jag ens skrev det där. Men fan. Kan inte bli annat än inspirerad. Och det galna är väl att dom bråkar konstant. Men älskar varandra varenda jäkla minut dom inte är griniga. Vilket är oftare än tjafset. Jag tror på dom. Och på min flytt. Och på den där kärleken. Herregud. Främmande känsla. Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback