Hmm. Klockan blev mycket och jag kollar på...

Hmm. Klockan blev mycket och jag kollar på film och känner mig allmänt utanför. Fan. Vill verkligen. Jag vill vara som ni. Med basmusik, massa smink, betalda drinkar och vackra kostymer mot billiga klänningar. Förlåt men det går inte. Jag kan inte ens fejka att det är kul. Jag blir sur, elak och vill hem. Det är något fel på mig. Jag är 22 år gammal. Känner mig totalt felplacerad och hatar i allmänhet äckliga män med sliskiga kommentarer. Vad hände med elegansen och finessen? Det räcker inte att man röstar på moderaterna och har hittat ett heltidsjobb. Du måste ha en hjärna också. Usch. Blir bara mer övertygad om mitt sanna jag och vem jag vill vara med. Fin känsla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback