Älskar ju min bror även då han lyfter mig ...

Älskar ju min bror även då han lyfter mig ofantlig många gånger, kallar mig vänster och påstår att kvinnor inte kan köra bil. Älskar ju honom för att jag vet att jag är det enda undantaget som han faktiskt tycker kan köra bil, att jag är långt ifrån vänster.. Råkade bara ha på mig fel brillor.. Och att jag liksom är hans lillasyster som han, enligt honom, alltid kan lyfta upp och springa runt med oavsett hur gammal jag än blir. Och jag älskar honom för att han är den första, kanske andra mannen i mitt liv som vågar säga emot mig. Fantastiskt. Just nu är jag dock rätt sur, eller jag ska vara. Bör vara. Måste hålla masken. Kommer kanske skicka ett sms..


Kommentarer
Postat av: WADUP!

- awh <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback