Festival, jag?!

Nää hörrni. Tror jag lovade mer bloggande men tja.. Har ju semester? Njuter av den sista ljusglimten i mitt alldeles för tjusiga vardagsrum. Ensam. Mår suveränt. Bjöd Albin på middag. Albin är bäst. Bara bäst. Ett jävla väsen från en annan värld. En kämpe. Vi åt middag och drack blaskig öl. Han skulle ut, jag skulle på festival. Imorgon. Har orden från någon ekandes i öronen; Men Lina, varför i helvete har du aldrig varit på festival, du lever ju för musik. Tänker på det han sa nu. Nu när vi inte ens känner varandra längre, eller om vi ens gjorde det. Men nu gör jag det. För jag älskar ju musik. Och fred och kärlek. Så varför inte? Jag har packat, opackat, packat ur, ner, upp och ner igen. Jag är klar. Imorgon 10:30 går bussen med mina kalasdamer. Jag får tydligen smörgås serverad. Vissa är alldeles suveräna, vissa trodde man var det. Hörs imorn små rävar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback