Jo. Fan. Suger ut varenda smak ur Birkasta...

Jo. Fan. Suger ut varenda smak ur Birkastan. Satt i Karlberg. Åt middag med min vän. Längtade till landet. Jag har en plan. En plan för att fly staden, sluta jobbet, sluta hetsen och bara njuta. Jag kan inte vänta tills jag blir 60 år. Vansinne. Jag siktar på 30 år. Med någon. Kanske ingen alls. Vi satte oss på Pipan efter vårt häng. Det var trevligt. Jag fick hemlängtan. Om 6 dagar sover jag inte här. Om 6 dagar är jag 23 år gammal. Om 6 dagar bor jag inte här. Lite rädd är jag. Och ledsen. Men glad. Och ensam. Det är fan starkt. Men jag kommer att sakna allt. Er. Dig. Gammal? Åhh. Skulle gärna gå ut med båten och vara borta tills jag har fått reda på hur allt ska vara. Är nog rätt vilsen. Och varför jag är rädd är nog för att det är första gången jag tappar kontrollen. För jävla jobbigt. Och snart är jag 23 år. Och vad händer?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback