Om ni undrar vart jag har tagit vägen så k...

Om ni undrar vart jag har tagit vägen så kan jag delge er vissa detaljer. Min hjärna har tagit semester, jag tänker mest för mig själv då alla får reda på allt så satans lätt, jag är stationerad i Sumpan i jordens finaste kap till lägenhet.. Jag gömmer räkningar i en kista och har säkerligen gått ner minst 1 kg av diverse soppor och trappspringande! Men tänderna är vita fortfarande. Härligt att ha det! Jag är glad. Älskar. Jag älskar det mesta. Jag. Jag. Jag. Ja, vafan. Det handlar om mig. Och just nu har jag ju flyt! Nåt så oerhört! Och vet ni? Jag känner mig värdig flyt ett tag. För jag vet exakt hur det är när allt går åt helvete. Det vet ni säkert med. Och då förtjänar ni liksom jag också flyt i livet. Låt oss flyta på. För Guds skull; vi är unga, vackra och briljanta i sinnet. Låt oss njuta av det ett tag. Det var allt. Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback