Får jag?

Man kan väl ödmjukt få säga att allt är jävligt bra? Jag svär för mycket säger dom. Får man säga så i bittra Sverige? Att allt är bra, att jag är glad, nöjd och rätt lycklig? Jag prövar. Och djup lång text produceras nu nästan bara nattetid då mitt huvud svämmar över av energi, kreativitet och tankar. Mycket skit filtreras och mycket behöver vi inte ens nämna här MEN jag tänker mycket igen. Och det har nästan enbart övergått till tänkande, det vill säga ingen text. Jag tror inte att jag behöver skriva ner lika mycket för att förstå längre. Jag bara förstår. Eller så är det alldeles för nytt och känsligt för att kunna skrivas om. Förstår ni? Jag har snurrat in mig igen, orkar inte läsa igenom det jag har skrivit. Det blir som det blir och på nätterna blir allt liksom mer klart. Synbart. Lättare att förstå. Jag gillar nätter. Men det visste ni redan.

Kommentarer
Postat av: Kung Evve

Vilken fin bild :)

Postat av: lovisa

godmorgoN:D

2011-03-23 @ 11:18:11
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback