Men nej

Men ni. Ni fina. Hur löjligt är det inte då att slänga upp en bild här? Jag vet ju att jag gör det. Mest för att understryka något. Kanske. Intalar jag mig. Tror jag. Men fan, bara kom på det. SÅ otroligt upplåst väl? Maten, kaffet, sminket, ansiktet? Blir nästan less på mig själv, men framförallt allt annat trams man tyvärr råkar läsa. Gah. Och det löjligaste med hela bild- mojängen är ju att NI läser oftare. Det är en enorm skillnad. För en bild? Dagens. Dagens vad? Oh nej, jag tror att det är ni som är löjliga. Eller så kan vi dela. Ska vi dela då?

Kommentarer
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här--->
http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-03-11 @ 00:43:59
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag älskasr dig hippie-Pippi! Ingen skriver insiktsfullt och självironiserande som du!

2011-03-12 @ 19:07:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback