6, maj. 2011.

Vaknade halv sju. Var trött. Drack kaffe i hissen, sprang till tåget. Egentligen gick jag nog, men rätt snabbt. Åkte tåg, till Sumpan. Tänker varje dag på det.. Fan. Håller en tumme eller två. Gick ner, skrattade åt folk som segt stod och väntade på bussen som var sen. Var nere innan bussen hade kommit fram.. Fortsatte mot möte, det blev långt idag. Åkte hem runt elva i ett varmt tåg. Lagade omelett med vatten och salt. Mums. Drack mjölk till. Inte så fasligt mycket idag. Letar nu ny musik i väntan på att åka till jobbet, igen! Jadå. En lång dag framför mig. Men! Det är sol, jag är på bättre humör och är ledig imorn! Och ledig imorn innebär träning! ÄNTLIGEN! Känner mig som en pösmunk. Tung. Så, träning, umgänge och.. Och? Och vackert folk såklart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback