Äeee. Jag lyssnar ju på kärleksmusik. Jag ...

Äeee. Jag lyssnar ju på kärleksmusik. Jag tvingar mig. Fan. Visst är det fint men jag förstår inte? Har suttit med mitt livs kärlek; Albin. Han kanske är det bästa jag vet. Han. För alltid och jag skulle inte klaga. Han är nog den finaste renaste vackraste själen jag känner. Så totalt brutalt ärlig. Och så fantastiskt jävla alltid- där- jag- älskar- dig- ändå.. Ja. Allting ordnar sig. Just i denna stund är jag vansinnigt lycklig. Så att jag nästan får en rysning. Förutom ett ton saker som jag borde axla. Men nej. Inte ikväll tack. Jag kämpar med min vansinniga hosta och längtar lite smått till kaffe, bröd, ägg och juice imorgon. Jag ska ta vara på mina sista dagar här. Som om de vore min sista dag! Citat; Alice. Godnatt små fluff.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback