Fan. Jag har haft den bästa av kvällar. Ba...

Fan. Jag har haft den bästa av kvällar. Barfota barn. Genom hela natten. Lyssnat på vacker musik. Med vackra människor. Jag är nog för snurrig för detta. Lyssnar på maggio och känner mig rätt hemma. Är lite ensam.. Men ofantligt populär. Har nog inte förstått. Varför? Jag är vansinnig. Galen. Inte bra. Och ändå fastnar ni. Varför? Det är inte det optimala. Det kanske är spännande. Jag förstår inte. Jag lider med er. Hur bortskämt det än låter. Jag är så ledsen för er skull. För att det är dött. För att jag trånar efter en annan. För att ni likt förbannat står här. Och tycker om mig. Sluta. Jag är dödlig. Hemsk. Elak. Vansinnig. Ingen ängel. Bara en dödlig Lina med känslor. Åh. Ångest. Godnatt. Nu nattmusik sen sömn. Kan inte sova..


Kommentarer
Postat av: Q

En underbar, unik, varmthjärtad liten havsörn är vad du är. Längtar tills torsdag.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback