Idag fyller min bästa vän år. I 22 minuter...

img_1778 (MMS)

Idag fyller min bästa vän år. I 22 minuter till. Jag har känt henne nätt och jämt i.. 17 år? 17 år?! Kan det vara möjligt..? Herre Jesus vad gamla vi är?! Men! Hon är min bästa vän och när vi har kul dansar vi bara hon och jag med hela världen under våra fötter i mitt flickrum i Birkastan. Med öppna fönster sent sent och tidigt på morgonen till tonerna av Mando Diao eller valfria vackra män! Då är jag lycklig. Och jag tror hon med. När vi har tråkigt är vi nog mest tysta. Kommer alltid känna mig som 15 år gammal med dig. Grönt gräs, optimistisk, ljuv musik, fjärilar i magen, ny moped och hela livet framför mig. Så. Så känns det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback