Ja ni. Var med mitt vackraste sällsynta sä...

img_1609 (MMS)

Ja ni. Var med mitt vackraste sällsynta sällskap. Alice. Albin. Gustaf och Fredrik. Och några damer till.. Vi blev lite fulla. Vi cyklade och kramades massa. Vi satt på gräs och rökte alldeles för mycket. Albins dator dog. Albin ville gå. Alice blev full och tänkte på allt som ingen tänkt på. Vi bytte musik konstant och köpte korv för 23 kronor. Vi hade hejdlösa mängder med Stella och pratade kanske om allt. Gustaf spelade på bara vi och vi var kanske jordens bästa fanclub. Jag tror att vi glömde allt för stunden och skapade en klubb. Mycket exklusiv sådan. Ni har ingen aning.. Jag tog tricken hem med Albin som lovade att ringa. Jag cyklade hem från Stureplan med en hjälm med apor på. Där mellan åt vi hamburgare och dipsås. Fantastisk mat! Cyklade vidare och satte mig utanför porten och kände mig ofantligt nöjd. Glad. Uppåt. Ansvarslös. Fantastisk. Och jag tänkte att det kanske var sista natten jag verkligen satt där. Verkligen satt. Satt. Imorgon kan det vara kört. Ångesten är given. Men åh. Vilken fin dag och natt. Kommer liggs vaken och njuta av detta tillfälle tills det går åt helvete. Kanske imorgon. Hörs då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback