Jag tror fördelen med att läsa någons blog...

Jag tror fördelen med att läsa någons blogg är att du får känna igen dig; du får skratta åt mig, vara ledsen med mig, tycka jag är hemsk, att jag är patetiskt och kanske önska att du vore som jag. Nackdelen. Nackdelen är att du aldrig får reda på vad ni tycker. Vilka ni är? Vad ni gör? Hur ni mår? Jag lämnar ut min själ. Självmant. För att jag måste skriva. Och ni. Ni bara är. Ni lämnar inte ens ett avtryck. Det är nog det enda jag kan tycka är lite tråkigt. Ni känner mig så väl; alla vackra, hemska, fula, fina och galna sidorna jag har. Men jag känner inte er. Ett dugg. Vilka är ni?


Kommentarer
Postat av: Terron

Mig känner du. Jag äter frukost. Hej!

2011-05-27 @ 10:33:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback