Kaffe och Ulf

Kanske har varit lite taskig mot er. Inte lagt upp musik. Knappt en bild har ni fått. Jag ser ut som vanligt, tro mig. Något mer fräknig och lite mer tjusiga ringar under ögonen. Läckert vill jag lova. Ser lite vårtrött ut, behöver sol, sällskap och MINDRE jobb! Jag jobbade ett fåtal larviga timmar idag, shoppade second- hand och tyckte att allt var dyrt. Fyndade på LP med Ulf Lundell och kom i samma stund på att vår LP- spelare är nedpackad inför den stora dagen. Hmm. Fina att se på åtminstone. Men! Det jag skulle komma till var att ni får musik! Idag får ni musik! Ett par. Men ingen bild. Jag dricker kaffe och har bråttom ut till båten. Det regnar va? Ska vi säga det igen? Det REGNAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback