Nää alltså lägg av. Vill verkligen inte va...

Nää alltså lägg av. Vill verkligen inte vackla mer. Med vansinnigt vackra människor som tänker som jag. Jag vill inte. Men jag beundrar honom. Och dom. Men jag vill gå vidare från cigg vid fyratiden, kaffe och tillfälliga samtal om hur lika vi är och hur coola vi är, och hur vi ska överleva alla, hur gamla vi ska bli, hur andra är tragiska, hur andra är och hur vi ska vara för att må bra. Och hur vi aldrig kommer växa upp och ihop med en annan. Ändå sitter vi där; på en bänk i vasastan. Klockan är minst 3 varje gång och vi röker alldeles för mycket tills klockan kallar och vi går hem. Jag vill ha något större. Något stabilt. Seriöst. Inte för mycket. Jag älskar detta häng, men siktar mot stjärnorna, med någon annan. Vill.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback