Rapport från tåg i skog

Alltså. Sorry. Fick liksom lite matkoma av den där jävla baguetten och ölen för en miljard lax.. Var tvungen att dra ner hatten över pannan och bara slagga lite. Lura lite då. Lyssnar på något dokumentärt på min telefon, hostar loss lite och knaprar piller. Det är fint dock! Vädret är fint och det doftar bränt gummi och sommarregn! Rumpan har somnat och jag skulle gärna ta lite luft och sträcka på benet. Kan man ta sig ut? Längst bak? Får man? Om man smyger? Nä.. Eller? Jag är mitt i en skog, tänk om jag skulle ramla ut? Och bli lämnad! Fy! Wrong- turn- tagen och försvunnen bland gamla älgar och paddor.. Nej. Tänk om jag skulle bli ett troll? Hujeda.. Jag sitter nog kvar här. Det dunsar och dånar.. Jag tror minsann att vi bromsar. Jag kanske ångrade mig. För övrigt är jag liksom jäävligt ensam här, inte en enda man. Eller jo, en. Som jag tänkte inleda en konversation med.. I stil med: Kan du passa min väska- blla- bla- skitsnack- hej- hå- mitt- namn- är.. Ahh ni vet. Men han flydde. Han drog vid Nyköping. Då insåg jag. Att jag höll på att begå ett misstag. Nyköping. Hallå.. Men vacker, det var han!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback