Sitter bland flyttkartonger med en ful röd...

img_2432 (MMS)

Sitter bland flyttkartonger med en ful röd filt runt mig och tittar på Håkans konsert. Längtar något innerligt till festivalsommar. Pirrar lite. Förväntningarna är fan höga. Kommer kanske bli helt vansinnigt. Jag har även denna korta kväll lagat middag, siktade högt och gjorde fiskpinnar med spenat och remouladsås. I brist på kulinariska kunskaper.. Fokuserade mer på musiken.. Det smakade inte bra. Jag lovar. Detta kommer aldrig att bli en matblogg. Kom och skjut mig då. Har hört att det finns mycket vapen i Sundbyberg. Ack ack ack.. Vad gör ni? Jag ska jobba imorn. Fokuserar på att göra så lite som möjligt. Kanske fortsätta min hemmafrukväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback